Informácie k objednávkam

Ďakujeme za využitie objednávkového systému. Nižšie získate informácie o postupe vybavenia Vašej objednávky. V prípade nejasností nás kontaktujte.  Na spodku stránky sa nachádzajú všeobecné obchodné podmienky v kompletnom znení.

1. Vaša objednávka

Vyplnením všetkých údajov na našej stránke dostanete poradové číslo – číslo objednávky – ktoré slúži na identifikáciu Vašej objednávky. Vaša objednávka ja automaticky platná pokiaľ ju nezrušíte, alebo pokiaľ Vám nedodáme Vami objednaný sortiment. Vaša objednávka sa automaticky preklopí do výrobného systému a to do 24 hodín od zadania.

2. Dodacie lehoty

Vašu objednávku vybavíme  nasledovne:

- pri kúpe tovaru a medzistienok je termín dodania do 21 kalendárnych dní od objednania.

- prí výmene alebo objednaní služieb a výkonov sa termín dodania nastaví podľa Vašich požiadaviek a našich možností. Znamená to, že služby môžeme vybaviť aj do pár dní ale pokiaľ si želáte výdaj medzistienok napríklad na jar, atď tak platným termínom je dohodnutý. 

Dodacie lehoty sa môžu predĺžiť kvôli poveternostným podmienkam (extrémne mrazy, výrazné teplá) a taktiež neodosielame zásielky deň pred pracovným voľnom.

3. Formy dodania

Osobný odber            2,95 EUR  s DPH za každých začatých 150 EUR objednávky (cena s DPH)

odberné miesta:

Svätý Peter :               PO-PIA          7:00 – 15:30    prevádzka 07 Pivničná ulica 35

Rimavská Sobota:      podľa dohody

 

Doručenie kuriérom DPD (dobierka, výmenný balík) alebo zvozom spoločnosti Agrospolok s.r.o.

poplatok 4, 95 EUR za každých začatých 150 EUR objednávky (cena s DPH)

Poplatok za doručenie, odber, dobierku sa účtuje za každých 150 EUR hodnoty objednávky. Príklad: pre objednávku v hodnote 200 EUR účtujeme pri osobnom odber 2x2,95 EUR, pri dobierke 2x4,95 EUR, atDˇ.

Zásielky na dobierku posielame len do výšky 290 EUR s DPH. Pri väčšej objednávke vyžadujeme zálohovú platbu.  

4. Zľavy a veľkoodber

Zľavy za odber neponúkame. Individuálne zmluvné podmienky možné pri ročnom odbere nad 5000 EUR. 

5. Výkup

Spoločnosť Agrospolok s.r.o. vykupuje suroviny neobmedzene počas celého roka. Suroviny môžete priniesť na naše odberné miesta, alebo sa zastavíme u Vás osobne v rámci zvozových ciest.  Za suroviny platíme v hotovosti na mieste len v prípade, keď bol výkup ohlásený a dohodnutý vopred. (z bezpečnostných dôvodov nedržíme hotovosť na našich prevádzkach).

5. Osobné údaje

Osobné údaje slúžia na správne spracovanie Vašej objednávky.  Pokiaľ budete žiadať faktúru, prosím, dopíšte do voľného okna fakturačné údaje. Na dokončenie objednávky je potrebné, aby ste súhlasili s obchodnými podmienkami.

6. Reklamácie

Kvalita výrobkov je posudzovaná podľa platných noriem pre jednotlivé druhy výrobkov. Chyby zjavné – napr. poškodenie dodávky – výrobkov, palety, rozdiely v množstve, zámena a pod. - treba reklamovať okamžite po prijatí dodávky, najneskôr však do 3 pracovných dní s priloženou fotodokumentáciou.

 

  • Reklamácie na mechanické poškodenie výrobkov pri osobnom odbere nie je možné uplatňovať.
  • Rozdiely v množstve zistené po osobnom prebraní tovaru a podpísaní dodacieho listu, nie je možné akceptovať.
  • V prípade, ak zákazník pri výbere a preberaní tento tovaru poškodí, je povinný uhradiť tovar v plnej hodnote.
  • Pri preberaní tovaru zaslaného zásielkovou službou, príp. poštou je potrebné skontrolovať neporušenosť zásielky. Tovar pred doručujúcim vodičom rozbaľte a dôkladne skontrolujte. Doklady podpisujte len na základe kontroly. V prípade poškodenia zásielky /príp. rozbitia/, je nutné zásielku neprevziať a túto reklamovať písomne u prepravcu /pošta, prepravná služba/ a ihneď zaslať odosielateľovi. Ak zákazník prevzal tovar od prepravcu, prípadné reklamácie zavinené prepravou /zjavné poškodenie zásielky/ si uplatňuje priamo u prepravnej služby, ktorá prepravu zabezpečila.

 

O každom kroku po vybavení Vašej objednávky budete informovaný e-mailom. Po celú dobu tak máte dokonalý prehľad o tom, čo sa deje a kedy môžete očakávať doručenie vybraného tovaru. Ak si prajete tovar v objednávke zmeniť, stornovať alebo zrušiť celú objednávku, kontaktujte nás, radi Vám pomôžeme.

7. Ochrana osobných údajov 

Spoločnosť Agrospolok s.r.o., prevádzkovateľ internetového objednávkového systému www.medzistienky. , nezhromažďuje a neeviduje osobné údaje návštevníkov stránky. Osobné údaje sú vyžadované len od návštevníkov stránky, ktorý majú záujem nakúpiť/objednať tovar. Z dôvodu správneho vybavenia Vašej objednávky a informovania o jej priebehu potrebujeme poznať meno objednávajúceho (prípadne meno firmy, IČO a kontaktnú osobu), adresu (fakturačnú a prípadne dodaciu), telefónny a e-mailový kontakt. Na vybavenie Vašej objednávky potrebujeme vedieť, za akých podmienok a kam ste si tovar objednali dodať. On-line predajný systém na stránke www.medzistienky.sk neponúka možnosť registrovania zákazníka. Všetky osobné údaje sú starostlivo chránené a nie sú za žiadnych okolností poskytnuté tretej strane.